wtorek, 1 czerwca 2010

Find a Kitty

Sesja to dla mnie bardzo specyficzny okres. Jestem przez około 1,5 miesiąca wyłączona z życia i nie mam czasu na swoje zainteresowania(języku koreański nie znienawidź mnie!) i spotkania towarzyskie, liczę każdą godzinę, ale jestem wtedy baaaardzo aktywna jeśli chodzi o modę, zakupy internetowe i pogłębianiu swojej wiedzy o kinematografii. No bo co robić po całym dniu nauki artykułów- siadam do komputera i buszuje, szukam czytam, oczywiście w ograniczonym zakresie, ale zawsze. I tak teraz znów czekam na nowe zakupy (po raz pierwszy udało mi się zdecydować zrobić zakupy na ebayu^^)
Kto znajdzie kotka? Uwielbiam ostatnio spodenki z wysokim stanem:)

During session I'm like 1,5 month out of outside world, I don't have time for my hobbies(oh my dear Korean, don't hate me!)meeting with friend, I count every hour, but I'm very active in internet searching for new fashion items, fashion blogs and deepening my knowledge about cinematography. Cause what to do after whole day of studying articles - I sit in front of my laptop. Now I'm once again waiting for new purchases (for a first time I bought sth on ebay^^)
Who will find a Kitty? I adore recently this kind of high shorts:)


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photos by Połomka
Shorts - River Island (sh)
T-shirt- Top Secret
Glasses- Allegro
Cardigan - H&M
Scarf- H&M
Bag- Sh
Shoes- From Asian shop
Brooch- Reserved

Piosenka tygodnia:

2 komentarze:

  1. Łał, boski kok, ja nie umiem sobie takich robić. :(
    Jeśli chodzi o cardigan - już dwa razy robiłam podejścia do kasy z identycznym, tylko w kolorze miętowym, i rezygnowałam, bo ostatnio jakoś nie lubię mieć do czynienia z wiskozą. Nie mniej jednak jest uroczy. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Też kiedyś miałam ogromną fazę na podwyższony stan.

    http://megwearsviolet.blogspot.com/

    pozdrawiam
    meg

    OdpowiedzUsuń