środa, 9 czerwca 2010

Chmielna 11

Zostałam zaproszona na otwarcie butiku Parfois na Chmielnej11 w Warszawie 31.05. Za dużo nie będę się rozpisywać, wykończona sesją jestem^^ Było bardzo miło(zostałam przedstawiona Country Manager'owi:D), przyszło bardzo dużo osób. Kolekcja przypadła mi do gustu aczkolwiek nie wiedziałam wszystkich prezentowanych na facebook'u modeli- nie szkodzi i tak wyszłam z pokaźnymi zakupami (pokażę w najbliższym czasie). Bardzo podobała mi się biżuteria inspirowana wschodem, szczególnie Indiami. Na pewno już niedługo znów tam zawitam^^

I was invited to opening of new Parfois store on Chmielna 11 in Warsaw. I won't write much about it cause I'm exhausted because of session^^ There was really nice atmosphere (I was introduced to Country Manager:D) and quite a crowd. I like new arrivals especially part of it inspired of East- mostly India. I'm sure I'll visit it again soon.

Troszkę zdjęć jeszcze przed pojawieniem się tłumów.//Few pics before crown appeared.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket






Z Country Managerem (haha jak to brzmi) Dimitri Dias'em.


Photobucket



A tu już tłumy i Joanna Horodyńska...//And here crowd and Joanna Horodyńska(stylist)...

Photobucket

Photobucket

10 komentarzy:

  1. Hahaha widzę, że moja była wykładowczyni portugalskiego (przedostatnie zdjęcie) czynnie wspiera portugalski biznes ;D

    Donia

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak z cenami w Parfois? Zawsze mi się wydawało, że są tragicznie wysokie. ;)
    Ja mam upatrzone jedne butki,które szalenie mi się podobają, ale obcas mają taki że chyba bym w nich nie przeżyła jednego spaceru. ;)

    I bardzo podobają mi się kapelusze ze wstążkami ze zdjęcia nr 5 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tenebris: z cenami całkiem spoko, choć nie są najniższe, ale na szczęście zaproszone osoby miały zniżkę 50%^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mogłam się pojawić bo :
    po pierwsze - za późno odczytałam Twoją wiadomość
    po drugie - miałam tego dnia egzamin z angielskiego.
    A żałuje bo bardzo chciałam tam z Tobą pójść.

    Swoją drogę muszę przyznać , że wyglądasz zjawisko.Masz przepiękne włosy :) Zazdroszczę Ci ich.

    http://megwearsviolet.blogspot.com/

    pozdrawiam
    meg

    OdpowiedzUsuń
  5. Meg: nic nie szkodzi. Tak podejrzewałam,że nie zdążyłaś. Może innym razem:)
    Co do włosów to bardzo Ci dziękuję. Jeszcze bardziej zapuszczam więc nie wiem czy będę w stanie je ogarnąć;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chodzi mi tylko o długość lecz o ich gładkość. Używasz jakiegoś jedwabiu czy czegoś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Meg: Heh przestań aż takie fantastyczne nie są, ale są z natury super hiper proste, tak, że nie mogę nic z nimi zrobić. Jedwabiu Biosilk używam owszem i w sumie wielu innych(nie jedwabiów tylko kosmetyków )ale ostatnio częściej używam naturalnych metod:P Trzeba się przygotować na lato^^

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ten sklep! czasem mozna tam znalezc prawdziwe cudenka! btw ślicznie wyglądasz :)
    x

    the-red-zebra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń