piątek, 26 marca 2010

Weekend begins!

Wybrałam się po tych wielu naukowych trudach do kosmetyczki by wykonać malowanie pazurków w koreańskim stylu. Wierzcie mi na słowo, ale takie malowanie w Korei Południowej jest szalenie popularne wśród celebrities ostatnio (np. moje ulubione Brown Eyed Girls). Panienka w salonie robiła wielkie oczy, ale podjęła się zadania^^ Oto efekt.:

After many studying difficulties I visited beautician to paint my nails in Korean style. Believe me or not but it very popular among South Korean celebrities nowadays(like my favourite Brown Eyed Girls). Girl in parlour made really big eyes, but she undertake the task and this is a result:
Photobucket

Photobucket




Życzę wszystkim miłego weekendu-ja mam baaardzo dużo planów^^
Have a nice weekend-I've maaany plans already^^

1 komentarz:

  1. Kasiu, ale jak sobie przefarbujesz włosy na czarno żeby być bardziej "koreańska" to już Ci nie wybaczę ;P
    Rudy rządzi. :]

    OdpowiedzUsuń