sobota, 6 marca 2010

Missing Autumn/Waiting 4spring

Zdałam sobie sprawę, że nie wstawiłam bardzo ładnych Połomkowych zdjęć.
No i się nimi podzielę, mimo, że zostały zrobione jeszcze przed Tymi okropnymi śniegami. Wiosno przyjdź, albo przynajmniej Jesieni Wróć!
Mam pełno pomysłów na nowe stylizacje-część zakupów w drodze, część czeka jeszcze na odkrycie w sklepach/sh/allego/ebay'u/vintage butikach itp^^

I Just realize that I didn't show you really pretty photos take by Połomka.
So now I will share them, even though they were made before this terrible show. Spring please begin or Autumn come back!
I have plenty ideas for future stylisations-part of bought items are on their way, part still waiting in shops/sh/allegro/ebay/vintage boutiques etc^^











Photos By Połomka

Ps. Jeszcze bez grzywki:P
Ps.2 Obiecuje, że po wtorku zaczne tłumaczyć wszystkie swoje posty!

Coat- Carry
Shirt- Top Secret
Shorts-House
Tights-H&M
Bag-Vintage
Boots- Deichmann
Belt- Sh
Jumper or sth like this- Japan Style allegro
Beret- H&M
Gloves- no name
Scarf- Gift

Piosenka na wieczór/Song for evening


4 komentarze:

  1. pomimo, że nie lubię takiej mieszanki kolorów to zdjęcia mi się b.podobają, szczególnie pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga koleżanko szafiarko!
    Napisałaś na moim blogu ,że masz problem ze znalezieniem fotografa w stolicy. Ja sama bardzo interesuje się fotografią , może nie jestem annie leibovitz ale też umiem coś cynkąć. Zdjęcia na mojego bloga są robione moim aparatem i wydaje mi się , że ich jakość nie jest najgorsza. Mogłybyśmy się poumawiać na parę sesji . ;)
    Odpisz na mojego meila ( madzius15@gazeta.pl).

    Co do zestawu to muszę przyznać ,że podoba mi się ta wybuchowość połączonych ze sobą kolorów. Sama niegdyś lubiłam takie koktajle jednak od jakiegoś czasu intensywnie flirtuje z czernią i bardziej stonowanymi barwami.

    http://megwearsviolet.blogspot.com/

    pozdrawiam
    meg

    OdpowiedzUsuń
  3. za kolorowo, za dużo gadżetów, ale na zdjęciach wygląda to naprawdę ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja. Cóż, nic dziwnego. ;)
    W końcu, jak dla mnie, jesteś zawsze Najlepiej Ubraną Osobą Na Wydziale. :D :D

    Przy okazji chylę czoła dla talentu Połomki. :)

    OdpowiedzUsuń