czwartek, 22 października 2009

Russian empress

No i rozpoczęła się znienawidzona pora roku pod tytułem jesieni. Szczerze mówiąc nienawidzę opatulania się i chodzenie w swetrach(przynajmniej nie przez dłuższy czas),ale niestety jest to nieuniknione. Więc postanowiłam moją walkę z nadchodzącą zimą rozpocząć...kupieniem ecofutrzastej kamizelki^^Nigdy nie byłam fanką futer, ale tego zakupu nie żałuje(może z powodu nowej pani ćwiczeniowiec, która na pierwsze ćwiczenia przybyła w szaliku z króliczków, wyglądając tak jak ja mam nadzieję wyglądać w jej wieku-Piękna Pani Prawnik:D).
Korzystając z wizyty mojej Trzody Team w Wawie, wykorzystałam wspaniały talent Połomki by stworzyć owe zdjęcia:)
Torba jest prezentem od Piętuni przywieziona prosto z Matki Rosyji.











Photos by Połomka

Fur Vest-Cubus
Blouse- H&M
Bag-gift from Pięta from Russia
Skirt- H&M Divided
Shoes- CCC
Gloves- allegro
Belt- Dorothy Perkins
Neckles- My moms
Blancelets- H&M and India Shop

2 komentarze:

  1. прекрасно !
    bluzka baaardzo mi się podoba! :)
    buziak! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się od pasa w górę i od pasa w dół, ale dla mnie wygląda to jak połówki różnych stylizacji. razem jakoś nie.

    OdpowiedzUsuń