niedziela, 19 kwietnia 2009

Welcome to my world!(wardrobe)

Witam!
jestem tu zupełnie nowa, więc ładnie się przedstawię. Jestem Nimrodel i postanowiłam(z nie małym oporem,powątpiewaniem i rezerwą) zacząć prowadzić SWOJĄ WŁASNĄ "Szafę" czyli blog o tym co się dzieję u mnie w szafie i co o tym prywatnie myślę lub co mam zamiar tam schować(mojej modzie).Strasznie długo się za to zabierałam,ale muszę zacząć nowy etap i to będzie też dla mnie też nowy schodek. Jestem tu kompletnym żółtodziobem dlatego nie będę tu za jakąś ikonę mody występować, jedynie podzielić się tym co lubię, a i usłyszeć wasze zdanie. Nie będę tu wynurzać własnych wynurzeń na temat"życia i śmierci" jedynie [co musicie mi wybaczyć] będę się dzielić ulubioną muzyką, bądź fragmentami filmów(tego oczywiście w jak najmniejszym stężeniu i pewnie również związanych z modą).
A więc witam. Mam nadzieję, że wam się tu coś spodoba;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz